Brev:
Gider ikke spise kartofler
27. august 2009
Alder:
16 mdr.
Gider ikke spise kartofler
Hej Helen.
Jeg har et hurtig spørgsmål ang. mad.
Min natter på 16½ mdr. elsker jo mad, men hun gider bare ikk at spise kartofler uanset hvad jeg putter på. Når hun smager en kartoffel så trækker hun en sur mine som om den er sur eller er stærk. Jeg ved snart ikk hvad jeg skal gøre for at få hende til at spise kartofler. Hun har ellers elsket kartofler.
Med venlig hilsen
Thora